27 Ocak 2009 Salı

Entellere Lanet ,Geride Kalan gözü yaşlı lümpenlere allahtan sabır diliyoruz.


S.A.
normal bir olayı anormal yollarla anlatmanın her türlüsüne,
normal bir olaya anormal bir yorum yapmanın her türlüsüne,
lüzumsuz şeyerden zevk alıp ,abuk subuk yemek yemek ,içki içmek falan filan kardeşim bunlar hep entellik. biz bu defteri 90 lar başında kapattık zannediyoduk ama eskisinden daha kuvvetli bir sosyal akım olarak baba gibi karşımızda duruyor. günümüz enteli cihangir, tarlabaşı, galata da moda da feriköyde istinyede bebekte ansızın karşımıza çıkabiliyor. yazımızın anafikriyse şu" bir lümpen olarak entellere verilen" amınakodumun enteli" tepkisi, nefret seviyesine varamadan(beyindeki lümpük sisteme ulaşamadan) ,omurilikten verilen bir tepkidir."

Şimdi entelliğe biz kardeşim sevmiyoruz. Entel adama karşı saygımız var ama bizim de bir genetiğimiz var bir davranışımız var .
Entel adama verdiğimiz tepki tamamen bilişsel,tamamen primitif, tamamen ilkel düzeyde bir tepkileşim.
şimdi ben atıyorum entel kardeşimiz diyor ki "bilader ben Barbara d'asti arıyorum bulamıyorum", atıyorum "salaş bir meyhanede de sıcacık insanlarla halktan biri gibi rakı içmeyi seviyorum",efendime diyim"bir yandan amerikanomu yudumlarken bir yandan sartre okuyayım bir yandan arkadan insanlar geçsin istiklal kenarına çökeyim" falan filan gibi laflar ediyolar. dahası Sanatın içinden olmak ayrı bir entellik veriyor bünyeye. entel zannediyor ki insanlardan çok şey biliyor. kardeşim biz halkız.bu halk isterse vezir eder isterse rezil eder. burdan bi kalksak bi saatte atinadayız sizi mi hizya getiremeyecek lan bu halk.
dahası bu enteller tiyatroya falan gidiyolar.tamam git de bize anlatma,gittin seyrettin tamam neyse ne ,
yok
artık uzamsal gelsin fraktal gitsin ,bilişel girsin düşsel çıksın .indir kaldır, selli sallı bi sürü kavram karmaşası.

sktrgit yat lan!

işte tam bu tepki omurilikten verilen bir tepkidir. bu tepki bir ineğin kuyruk sallaması gibi "sinekleri def etmek amacıylan" yapılmış bir serzeniştir. yani inek" abi bi sktrn gidin başımdan iki dakka rahat komadınız" diyor sineklere. inek yine efendiliğini bozmuyor belki de bozamıyor .dil yok bişey yok.olsa belki sineklere sinkaf bile yapacak,ana avrat düz gidecek .bilemeyiz

lümpen de diyor ki "amuga kodumun enteli." veyahut bilinen bütün küfürleri içeren
"entel."
şimdi anladınız mı neden lümpenler acı çekiyor? lümpen istiyor ki bir cevap verebilecek uyaran seviyesine ulaşsın.ama yok genetik işte. yapamıyor entel gördü mü duydu mu sinirler dendritler aksonlar cızırdamay göz seyirmeye dil içerde dönüp dişlerin arasından çıkmaya başlıyor.ardı sıra tekme yumruk geliyor. sonuçlar hepimiz için ürkütücü. lümpeni bu kadar üzmeye kimsenin hakkı yok.

ben böyle saçma sapan bir yazı görmedim. valla yazıyorum yazıyorum olmuyor. sktretcem bu blogu da kapatacam o olacak
bu ne lan böyle yazı mı olur.

23 Ocak 2009 Cuma

Sick Bastard soruyor: Family Values



Did did did did you ever wonder what is the probability of

A) Your jerking off to a Jenna movie,
B) Your sister's touching herself accompanied by an imaginary stud
C) Your dad's humping your mom

All happening at the same evening after a lovely dinner?

13 Ocak 2009 Salı

hereinbringend die SICK BASTARD (introducing the sick bastard..artikelden eminm değilim)


Behold,


Zurkeri is out of control, unleashing the darkest korners of the bilinçaltı,tickling your disgust.

We are now introducing the new line of zurkeri interactive products,


THE SICK BASTARD.

From now on you filthy erathlings will be exposed to your fallik dalgas(fallik ne bilemiyorum, psikosapık bir anlamı var anladığım kadarıyla çocukluk mocukluk bişeyler..) .

Sick bastard's mission statement is to flip Mr Freud in his grave,burning him in hells of compunction, wishing he could meet such a case while he was alive.

Kindly Guards

Z



3 Ocak 2009 Cumartesi

lan siz sevgili okuyucular..(ufuk turu) Curriculum

bakınız.
bu blog sayfası kendi istegim doğrultusunda oluşturuldu. bir kaç tane daha blogum var
ben bunlara muhtaç değilim. evet
blog bugun var yarın yok.
aslında ben bugun var yarın yokum,
blog hep var
yani ben ölünce blog da benimle beraber kapanıyo mu?hayır
noluyo o blog?
kalıyo.taa ki gmail kapanana kadar
gmail kapanır mı?
hayır,nolur
belki google ı alır bi şirket ondan sora bi hal çaresine bakarlar.
bu füçirizm böyle birşey işte
bakıyosun böyle ufuklara dalarak
-bu arada bir dip not:(burası da nasıdip oluyör onu da bilemiyorum çünkü daha yazı yazıcam dolayısıyla yazının ortasına falan denk gelicek,varsın orta not olsun...((ortanot da 5 üstünden 3 almış astronot falan gibi mi oluyor? nası duyuluyo lan ordan okurken?,)))(parantez sayısı doğru boşuna saymayın.matametik okuduk o kadar,dağılma özelliği saçılma özelliği..ne laubali bir bilim lan matematik bişeyin bişey üzerine dağılma özelliği ancak laubalililktir .mesela kerimin eda üzerine dağılma özelliği bir insna için hiç de bi skime yaramayan bi özellikrtir çok afedersiniz.)burda yazarken yaptıgım hataları pek düzeltmek niyetinde değilim. belki parayı koyarsam bu site böyle çılgınlarca hit alsa reklamlı meklamlı falan paralar aksa ozaman bi asistan tutarım derimki: lan bu blogdaa tipo mipo ikinci el bişey mi alsak ?1.6 ları iyi gidiyomuş,modifiyeye geliyomuş.? ama benim salak asistan anlamaz ozaman açıklamak zorunda kalırım: yazıları düzeltecen koçum,mesela ben herhauzun dibaynı indebach yazacam sen de diyecen ki olsa olsa bu herr hausen die baine in die bach diye yazacan.
işte öyle yazıldıgı gibi okunan bir dilse türkçe okuyalım anlayalım yazalım.beni düzeltmelerle falan ugraştırmayın.

güzel günler göreceğiz gençler
valla bak inannın
bu blogla daha iyiye daha güzele herp beraber inşallah.
yasam bu blog'u hergün daha iyi hale getirmek, blogumu milletimi canımdan çok sevmektir.


hadeleaaanordan
amcık.