27 Ocak 2009 Salı

Entellere Lanet ,Geride Kalan gözü yaşlı lümpenlere allahtan sabır diliyoruz.


S.A.
normal bir olayı anormal yollarla anlatmanın her türlüsüne,
normal bir olaya anormal bir yorum yapmanın her türlüsüne,
lüzumsuz şeyerden zevk alıp ,abuk subuk yemek yemek ,içki içmek falan filan kardeşim bunlar hep entellik. biz bu defteri 90 lar başında kapattık zannediyoduk ama eskisinden daha kuvvetli bir sosyal akım olarak baba gibi karşımızda duruyor. günümüz enteli cihangir, tarlabaşı, galata da moda da feriköyde istinyede bebekte ansızın karşımıza çıkabiliyor. yazımızın anafikriyse şu" bir lümpen olarak entellere verilen" amınakodumun enteli" tepkisi, nefret seviyesine varamadan(beyindeki lümpük sisteme ulaşamadan) ,omurilikten verilen bir tepkidir."

Şimdi entelliğe biz kardeşim sevmiyoruz. Entel adama karşı saygımız var ama bizim de bir genetiğimiz var bir davranışımız var .
Entel adama verdiğimiz tepki tamamen bilişsel,tamamen primitif, tamamen ilkel düzeyde bir tepkileşim.
şimdi ben atıyorum entel kardeşimiz diyor ki "bilader ben Barbara d'asti arıyorum bulamıyorum", atıyorum "salaş bir meyhanede de sıcacık insanlarla halktan biri gibi rakı içmeyi seviyorum",efendime diyim"bir yandan amerikanomu yudumlarken bir yandan sartre okuyayım bir yandan arkadan insanlar geçsin istiklal kenarına çökeyim" falan filan gibi laflar ediyolar. dahası Sanatın içinden olmak ayrı bir entellik veriyor bünyeye. entel zannediyor ki insanlardan çok şey biliyor. kardeşim biz halkız.bu halk isterse vezir eder isterse rezil eder. burdan bi kalksak bi saatte atinadayız sizi mi hizya getiremeyecek lan bu halk.
dahası bu enteller tiyatroya falan gidiyolar.tamam git de bize anlatma,gittin seyrettin tamam neyse ne ,
yok
artık uzamsal gelsin fraktal gitsin ,bilişel girsin düşsel çıksın .indir kaldır, selli sallı bi sürü kavram karmaşası.

sktrgit yat lan!

işte tam bu tepki omurilikten verilen bir tepkidir. bu tepki bir ineğin kuyruk sallaması gibi "sinekleri def etmek amacıylan" yapılmış bir serzeniştir. yani inek" abi bi sktrn gidin başımdan iki dakka rahat komadınız" diyor sineklere. inek yine efendiliğini bozmuyor belki de bozamıyor .dil yok bişey yok.olsa belki sineklere sinkaf bile yapacak,ana avrat düz gidecek .bilemeyiz

lümpen de diyor ki "amuga kodumun enteli." veyahut bilinen bütün küfürleri içeren
"entel."
şimdi anladınız mı neden lümpenler acı çekiyor? lümpen istiyor ki bir cevap verebilecek uyaran seviyesine ulaşsın.ama yok genetik işte. yapamıyor entel gördü mü duydu mu sinirler dendritler aksonlar cızırdamay göz seyirmeye dil içerde dönüp dişlerin arasından çıkmaya başlıyor.ardı sıra tekme yumruk geliyor. sonuçlar hepimiz için ürkütücü. lümpeni bu kadar üzmeye kimsenin hakkı yok.

ben böyle saçma sapan bir yazı görmedim. valla yazıyorum yazıyorum olmuyor. sktretcem bu blogu da kapatacam o olacak
bu ne lan böyle yazı mı olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder