3 Ocak 2009 Cumartesi

lan siz sevgili okuyucular..(ufuk turu) Curriculum

bakınız.
bu blog sayfası kendi istegim doğrultusunda oluşturuldu. bir kaç tane daha blogum var
ben bunlara muhtaç değilim. evet
blog bugun var yarın yok.
aslında ben bugun var yarın yokum,
blog hep var
yani ben ölünce blog da benimle beraber kapanıyo mu?hayır
noluyo o blog?
kalıyo.taa ki gmail kapanana kadar
gmail kapanır mı?
hayır,nolur
belki google ı alır bi şirket ondan sora bi hal çaresine bakarlar.
bu füçirizm böyle birşey işte
bakıyosun böyle ufuklara dalarak
-bu arada bir dip not:(burası da nasıdip oluyör onu da bilemiyorum çünkü daha yazı yazıcam dolayısıyla yazının ortasına falan denk gelicek,varsın orta not olsun...((ortanot da 5 üstünden 3 almış astronot falan gibi mi oluyor? nası duyuluyo lan ordan okurken?,)))(parantez sayısı doğru boşuna saymayın.matametik okuduk o kadar,dağılma özelliği saçılma özelliği..ne laubali bir bilim lan matematik bişeyin bişey üzerine dağılma özelliği ancak laubalililktir .mesela kerimin eda üzerine dağılma özelliği bir insna için hiç de bi skime yaramayan bi özellikrtir çok afedersiniz.)burda yazarken yaptıgım hataları pek düzeltmek niyetinde değilim. belki parayı koyarsam bu site böyle çılgınlarca hit alsa reklamlı meklamlı falan paralar aksa ozaman bi asistan tutarım derimki: lan bu blogdaa tipo mipo ikinci el bişey mi alsak ?1.6 ları iyi gidiyomuş,modifiyeye geliyomuş.? ama benim salak asistan anlamaz ozaman açıklamak zorunda kalırım: yazıları düzeltecen koçum,mesela ben herhauzun dibaynı indebach yazacam sen de diyecen ki olsa olsa bu herr hausen die baine in die bach diye yazacan.
işte öyle yazıldıgı gibi okunan bir dilse türkçe okuyalım anlayalım yazalım.beni düzeltmelerle falan ugraştırmayın.

güzel günler göreceğiz gençler
valla bak inannın
bu blogla daha iyiye daha güzele herp beraber inşallah.
yasam bu blog'u hergün daha iyi hale getirmek, blogumu milletimi canımdan çok sevmektir.


hadeleaaanordan
amcık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder